Kezdőlap » Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

 

1.Értesítés a megrendelés beérkezéséről

Ha sikeresen továbbította részünkre a megrendelését és az beérkezett hozzánk, akkor rögtön kap egy automatkus  visszaigazoló e-mail-t.

Amennyiben ez nem történt meg, a megrendelése nem érkezett be hozzánk, kérjük próbálja újra. Ha másodjára se sikerül, kérjük írja meg e-mail-ben a megrendelését, és mi 48 órán belül visszaigazoljuk.,

2. Banki átutalásos vagy online fizetés esetén csak a vételár bankszámlánkra történő beérkezése után kezdjük meg a termék legyártását. A teljesítés kezdő időpontja is csak ettől az időponttól számítódik

3. Mikorra készül el a karnis?
Rendeléstől számítva előreláthatólag 5-10 munkanap, amelyben benne van a házhozszállítás is. A karnisokat egyedi méretre gyártjuk, ezért van szükségünk ennyi időre, hogy azok Önhöz érjenek.

4. Hogyan jut el hozzám a karnis? 
Választhat házhozszállítást, ekkor a GLS  juttatja el Önhöz a karnisokat. Továbbá át is veheti azokat budapesti üzletünkben, erről sms-ben vagy e-mail-ben értesítjük.

4. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

 

6. Hogyan fognak értesíteni a szállításról?
A karnisok feladásáról e-mail-ben értesítjük a kiszállítás előtti munkanapon. A GLS futárszolgálat tájékoztatást küld szöveges üzenetben a csomag kézbesítésének reggelén. Ez tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl. 8-11 óra között) és a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban. Amennyiben a szállítással kapcsolatban egyedi kérése lenne (például csak délelőtt vagy délután érkezzen a karnis) ezt legyen szíves a rendelés feladásakor jelezni az üzenet/megjegyzés rovatban.

7. A számlát a csomagban találja. A futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely).

8. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik. Csomagolási díjat nem számolunk fel.A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.

 

A KARNIS HOSSZÁRÓL

 Bármilyen hosszúságú karnist kérhet, speciális toldóelemmel elő tudjuk állítani és a karnis stabil marad.

- Milyen hosszú karnist rendeljek?

Ezt a nyílászáró szélességén túl az határozza meg, hogy milyen függönyt tesz rá.

    -  ha csak fényáteresztő /csipke/ függönyt tesz a karnisra, akkor: nyílászáró szélessége + 20 cm

     - ha dekor-sötétítő függönyt tesz a karnisra, akkor: nyílászáró szélessége + 50-60 cm

     -  ha fényáteresztő /csipke/ és dekor-sötétítő függönyt , akkor a nyílászáró szélessége + 50-60 cm

- Mit értünk a karnis hosszán?

 A karnis hosszán a karnisrúd hosszát értjük, a végzáró mérete még ehhez hozzá jön.

A VÉGZÁRÓRÓL

-Hol találom meg a végzáró méretét?

A végzáró méretét a végzáró kiválasztásánál találja meg.

A KONZOLOKRÓL

A konzolok a karnis alátámasztására szolgálnak.

- Hol tudom kiválasztani a konzolt?

 Megrendelésnél van lehetősége a konzol kiválasztására.

- Melyik konzolt válasszam?

Ezt három dolog határozza meg:

    1.  mennyezetre vagy oldalfalra, esetleg a két fal közé tervezi szerelni a karnist.

    2.  milyen messze szeretné helyezni a függönyt a faltól, esetleg a radiátor elé

    3.  a nyitott vagy zárt konzol formája és felfüggesztési módja tetszik jobban

- Hány darab konzolt kérjek a karnishoz?

Ezt nem kell számolnia, mi megtesszük Ön helyett.

- Mit jelent a nyitott konzol?

A nyitott konzolra ráhelyezi a karnist és csavarral stabilizálja.

- Mit jelent a zárt konzol?

A zárt konzolba bele kell dugnia a karnisrudat.

- Mit jelent az oldalfali tartó?

 Oldalfali tartóval a két fal közé helyezheti a karnist.

- Mit jelent a mennyezeti konzol?

 Mennyezeti konzollal a karnist mennyezetre szerelheti.

- Áthúzható-e a függöny a konzolok alatt?

A konzolok alatt a függöny nem húzható át. 

  A FALTÁVRÓL

-Mit értünk faltáv alatt?

Faltáv azt jelenti, milyen messze van a karnisrúd a faltól.

A KARNISRÚDRÓL

- Be hajlik-e majd a karnisrúd?

A nálunk vásárolt karnisrúdak nem hajlanak be,ha megfelelő távolságonként konzollal alá vannak támasztva. 

-A függönykarika jól csúszik-e, vagy akadozik a karnisrúdon?

A függönykarika jól csúszik a rúdon és nem akadozik 

- Megkopik-e a karnisrúd színe a karika húzogatása által?

A karnisrúd színe nem kopik meg, még a karikák húzogatásával sem.

A KARNIS ELFORDÍTÁSÁRÓL

   - Elfordítható-e a karnisrúd iránya derékszögben vagy más szögben?

    A karnisrúd 60-360 fokban elfordítható speciális saroktoldóval, de ezen a függöny nem húzható át.

KARIKA, AKASZTÓ

- Akasztót vagy csipeszt adnak a karnishoz?

 A karnishoz akasztót adunk. Csipeszre nincs szükség.

- Mennyi karikát és akasztót adnak a karnishoz?

A karnisrúdhoz 10 cm-ként adjuk a karikákat és akasztókat. Ez az ideális mennyiség.

- Csipesszel felakaszthatom-e a függönyt?

Felakaszthatja a függönyt csipesszel is, de azt külön költséggel a karnis kiegészítőknél kell megvásárolnia.

A KARNIS SZERELÉSÉRŐL

- Hova tegyem fel a karnist?

  1. Ha kevés a hely a nyílászáró teteje és a mennyezet között,akkor tegye a mennyezetre.

  2. Ha több hely áll rendelkezésre, akkor felezze meg a nyílászáró teteje és a mennyezet közötti távolságot.

  3. Ha függöny drapériát tesz a karnisra, akkor a drapéria magassága és formája miatt külön mérlegelje a helyzetet látvány és esztétika szempontjából.

 - Milyen és mekkora tiplit és csavart használjak a szereléshez?

   Egy átlagos befogadó közeghez adjuk a tiplit és a csavart, ha ettől eltérő a helyzet, akkor használjon más tiplit és csavart, például gipszkartonhoz szárnyas tiplit.

- A karnisrúd és a konzol mérete elvágható-e a szerelésnél?

    A karnisrúd és a zárt konzol mérete házilag is elvágható (fűrésszel) a szerelésnél.

A KARNIS KIEGÉSZÍTŐKRŐL

   A karnis kiegészítőknél vásárolható és ott tehető kosárba:

-mennyezeti konzol

- saroktoldó

- konzolhosszabbító

- karika

- akasztó

- csipesz

 - kikötőgomb a függöny elkötéséhez

Amennyiben kérdését nem találta meg, várjuk hívását a 06 20 9742965 telefonszámon, vagy levelét az karnisaruhaz@malomkft.hu e-mail címen!

 

kosárban: tétel: 0 db   összérték: 0,- HUF fizetés
vissza
előre