Gyakori kérdések
1.Értesítés a megrendelés beérkezéséről
Ha sikeresen továbbította részünkre a megrendelését és az beérkezett hozzánk, akkor rögtön kap egy automatkus visszaigazoló e-mail-t.
Amennyiben ez nem történt meg, a megrendelése nem érkezett be hozzánk, kérjük próbálja újra. Ha másodjára se sikerül, kérjük írja meg e-mail-ben a megrendelését, és mi 48 órán belül visszaigazoljuk.,
2. Banki átutalásos vagy online fizetés esetén csak a vételár bankszámlánkra történő beérkezése után kezdjük meg a termék legyártását. A teljesítés kezdő időpontja is csak ettől az időponttól számítódik
3. Mikorra készül el a karnis?
Rendeléstől számítva előreláthatólag 5-10 munkanap, amelyben benne van a házhozszállítás is. A karnisokat egyedi méretre gyártjuk, ezért van szükségünk ennyi időre, hogy azok Önhöz érjenek.
4. Hogyan jut el hozzám a karnis?
Választhat házhozszállítást, ekkor a GLS juttatja el Önhöz a karnisokat. Továbbá át is veheti azokat budapesti üzletünkben, erről sms-ben vagy e-mail-ben értesítjük.
4. Mennyibe kerül a házhozszállítás?
6. Hogyan fognak értesíteni a szállításról?
A karnisok feladásáról e-mail-ben értesítjük a kiszállítás előtti munkanapon. A GLS futárszolgálat tájékoztatást küld szöveges üzenetben a csomag kézbesítésének reggelén. Ez tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl. 8-11 óra között) és a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban. Amennyiben a szállítással kapcsolatban egyedi kérése lenne (például csak délelőtt vagy délután érkezzen a karnis) ezt legyen szíves a rendelés feladásakor jelezni az üzenet/megjegyzés rovatban.
7. A számlát a csomagban találja. A futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely).
8. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik. Csomagolási díjat nem számolunk fel.A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.
A KARNIS HOSSZÁRÓL
Bármilyen hosszúságú karnist kérhet, speciális toldóelemmel elő tudjuk állítani és a karnis stabil marad.
- Milyen hosszú karnist rendeljek?
Ezt a nyílászáró szélességén túl az határozza meg, hogy milyen függönyt tesz rá.
- ha csak fényáteresztő /csipke/ függönyt tesz a karnisra, akkor: nyílászáró szélessége + 20 cm
- ha dekor-sötétítő függönyt tesz a karnisra, akkor: nyílászáró szélessége + 50-60 cm
- ha fényáteresztő /csipke/ és dekor-sötétítő függönyt , akkor a nyílászáró szélessége + 50-60 cm
- Mit értünk a karnis hosszán?
A karnis hosszán a karnisrúd hosszát értjük, a végzáró mérete még ehhez hozzá jön.
A VÉGZÁRÓRÓL
-Hol találom meg a végzáró méretét?
A végzáró méretét a végzáró kiválasztásánál találja meg.
A KONZOLOKRÓL
A konzolok a karnis alátámasztására szolgálnak.
- Hol tudom kiválasztani a konzolt?
Megrendelésnél van lehetősége a konzol kiválasztására.
- Melyik konzolt válasszam?
Ezt három dolog határozza meg:
1. mennyezetre vagy oldalfalra, esetleg a két fal közé tervezi szerelni a karnist.
2. milyen messze szeretné helyezni a függönyt a faltól, esetleg a radiátor elé
3. a nyitott vagy zárt konzol formája és felfüggesztési módja tetszik jobban
- Hány darab konzolt kérjek a karnishoz?
Ezt nem kell számolnia, mi megtesszük Ön helyett.
- Mit jelent a nyitott konzol?
A nyitott konzolra ráhelyezi a karnist és csavarral stabilizálja.
- Mit jelent a zárt konzol?
A zárt konzolba bele kell dugnia a karnisrudat.
- Mit jelent az oldalfali tartó?
Oldalfali tartóval a két fal közé helyezheti a karnist.
- Mit jelent a mennyezeti konzol?
Mennyezeti konzollal a karnist mennyezetre szerelheti.
- Áthúzható-e a függöny a konzolok alatt?
A konzolok alatt a függöny nem húzható át.
A FALTÁVRÓL
-Mit értünk faltáv alatt?
Faltáv azt jelenti, milyen messze van a karnisrúd a faltól.
A KARNISRÚDRÓL
- Be hajlik-e majd a karnisrúd?
A nálunk vásárolt karnisrúdak nem hajlanak be,ha megfelelő távolságonként konzollal alá vannak támasztva.
-A függönykarika jól csúszik-e, vagy akadozik a karnisrúdon?
A függönykarika jól csúszik a rúdon és nem akadozik
- Megkopik-e a karnisrúd színe a karika húzogatása által?
A karnisrúd színe nem kopik meg, még a karikák húzogatásával sem.
A KARNIS ELFORDÍTÁSÁRÓL
- Elfordítható-e a karnisrúd iránya derékszögben vagy más szögben?
A karnisrúd 60-360 fokban elfordítható speciális saroktoldóval, de ezen a függöny nem húzható át.
KARIKA, AKASZTÓ
- Akasztót vagy csipeszt adnak a karnishoz?
A karnishoz akasztót adunk. Csipeszre nincs szükség.
- Mennyi karikát és akasztót adnak a karnishoz?
A karnisrúdhoz 10 cm-ként adjuk a karikákat és akasztókat. Ez az ideális mennyiség.
- Csipesszel felakaszthatom-e a függönyt?
Felakaszthatja a függönyt csipesszel is, de azt külön költséggel a karnis kiegészítőknél kell megvásárolnia.
A KARNIS SZERELÉSÉRŐL
- Hova tegyem fel a karnist?
1. Ha kevés a hely a nyílászáró teteje és a mennyezet között,akkor tegye a mennyezetre.
2. Ha több hely áll rendelkezésre, akkor felezze meg a nyílászáró teteje és a mennyezet közötti távolságot.
3. Ha függöny drapériát tesz a karnisra, akkor a drapéria magassága és formája miatt külön mérlegelje a helyzetet látvány és esztétika szempontjából.
- Milyen és mekkora tiplit és csavart használjak a szereléshez?
Egy átlagos befogadó közeghez adjuk a tiplit és a csavart, ha ettől eltérő a helyzet, akkor használjon más tiplit és csavart, például gipszkartonhoz szárnyas tiplit.
- A karnisrúd és a konzol mérete elvágható-e a szerelésnél?
A karnisrúd és a zárt konzol mérete házilag is elvágható (fűrésszel) a szerelésnél.
A KARNIS KIEGÉSZÍTŐKRŐL
A karnis kiegészítőknél vásárolható és ott tehető kosárba:
-mennyezeti konzol
- saroktoldó
- konzolhosszabbító
- karika
- akasztó
- csipesz
- kikötőgomb a függöny elkötéséhez
Amennyiben kérdését nem találta meg, várjuk hívását a 06 20 9742965 telefonszámon, vagy levelét az karnisaruhaz@malomkft.hu e-mail címen!