Kezdőlap » Házhozszállítás

Házhozszállítás

                                               

 

1.Értesítés a megrendelés beérkezéséről

Ha sikeresen továbbította részünkre a megrendelését és az beérkezett hozzánk, akkor rögtön kap egy automatkus  visszaigazoló e-mail-t.

Amennyiben ez nem történt meg, a megrendelése nem érkezett be hozzánk, kérjük próbálja újra. Ha másodjára se sikerül, kérjük hívjon minket telefonon vagy írja meg e-mail-ben a megrendelését, és mi 48 órán belül visszaigazoljuk.,

2. Banki átutalásos vagy online fizetés esetén csak a vételár bankszámlánkra történő beérkezése után kezdjük meg a termék legyártását. A teljesítés kezdő időpontja is csak ettől az időponttól számítódik

3. Mikorra készül el a karnis?


Rendeléstől számítva előreláthatólag 5-10 munkanap, amelyben benne van a házhozszállítás is. A karnisokat egyedi méretre gyártjuk, ezért van szükségünk ennyi időre, hogy azok Önhöz érjenek.

 

4. Hogyan jut el hozzám a karnis? 


Választhat házhozszállítást, ekkor a GLS ( 200 cm alatt) , Trans-o- Flex ( 200-300 cm között) vagy az MPL ( 300-400 cm között) futárszolgálat juttatja el Önhöz a karnisokat.

Továbbá át is veheti azokat budakalászi üzletünkben. Az átvétel időpontjáról sms-ben, telefonon vagy e-mail-ben értesítjük.

5. Mennyibe kerül a házhozszállítás?


A házhozszállítás 320 cm-ig:

1-99999 Ft-ig: 2990 Ft

100.000 Ft-tól INGYENES 320 cm-ig!

   - 321-400 cm között: + 6990 Ft extra hosszú karnis szállítási felára

  - 401 cm felett nem szállítunk, csak személyesen vehető át a karnis bemutatótermünkben

A fenti adatok az egy szálban lévő karnishosszra vonatkoznak. Amennyiben pl. a 360 cm-es karnis 2 részből ( 2 db 180 cm-es ) van összeállítva, a szállítás ingyenes!

6. Hogyan fognak értesíteni a szállításról?


A karnisok feladásáról telefonon, sms-ben vagy email-ben értesítjük a kiszállítás előtti munkanapon. A GLS, Trans-O-Flex futárszolgálat tájékoztatást küld szöveges üzenetben vagy email-ben a csomag kézbesítésének reggelén. Ez tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl. 8-11 óra között) és a futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban. Amennyiben a szállítással kapcsolatban egyedi kérése lenne (például csak délelőtt vagy délután érkezzen a karnis) ezt legyen szíves a rendelés feladásakor jelezni az üzenet/megjegyzés rovatban.

7. A számlát a csomagban találja. A futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely).

8. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik. Csomagolási díjat nem számolunk fel. A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.

 

 

 

 

 

 

kosárban: tétel: 0 db   összérték: 0,- HUF fizetés
vissza
előre